Klockomslagning

Två kompisar klagade i fredags på att jag är dålig på att lägga upp på bloggen, haha, jag håller helt med.
 
Denna helg som vart har jag varit i Örebro för att fira AnnaBanana. Vi gick på resturang och vi fem Örebrokompisarna var med, inte alltid det funkar att vi fem är på samma plats och tid samtidigt. Så jag tycker vi förtjänar ett hjärta på det <3. Plus annat folk också.
   Fick sova hos Sophia och Andreas i ett eget rum, somna väldigt fort!
 
På lördagen tog jag mig shoppingrunda i centrum när jag ändå var i storstan. Provade ut promenadskor med nöjdkundgarantin. Jag berättade att jag går inåt med fötterna och behöver därför stöd, men han såg på rullbandet att jag går relativt rakt med fötterna. Ville jag ha skor med poneringstöd kunde han inte ge mig garantin pga att han bedömde att jag gick rakt. Så jag tog ett par neutrala skor.
 
Idag gick jag, Sara och den höggravida kusinen Eveline milen i Johannisdalskogen. Efter typ 300 meter började jag känna i knät. Efter ca 6-7 km fick jag sådan värk i vaden och i ena tån så jag var nära att börja gråta. Antingen var det väl dumt av mig att gå så långt med ett helt par nya skor, eller så är det väldigt fel skor för mig. Synd att inte karln i affären kunde lyssna på mig. Har 30 dagar på att känna in skorna om jag behöver byta.
 
Tycker inte om att det blir mörkt så tidigt nu, så tidigt som klocka 17. Och tidigare blir det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0