Jag har ju vart utomlands!

Min bror fyllde 25 år den 8 okt. Därför åkte vi utomlands. Mamma och pappa bjöd oss på resan, det blev även min 25års present just för att det skulle bli samma summa som för Fredrik. Puerto Rico - Gran canaria åkte vi till.
 All inclusive, olika middagsrätter varje dag, ibland passade de mig, inbland inte. Fick ta dricka, öl, vin och juice hur mycket vi ville. Det var 2 km ner till havet, Ca 700 trappsteg ner. Vi var där nere en dag.
 
Vi åkte ut på havet och skulle bli garanterad att se delfiner. En 2,5 timmarsbåttur till mitt i havet. Jag började må illa efter ca 45 min. Efter ca 1 timme så säger mannen "om 5 mintuter kommer ni att se delfiner" och han trycker på en knapp så det tjuter. Troligvis för att locka på delfinerna. Mycket riktigt kom de som på beställning. Jätte svårt att hinna ta kort, blev en hel massa bilder på vatten. När man tycker på kameraknappen hinner de ner i vattnet igen, lite tråkigt. Men ändå kul att få se :)

  Jag är lite konstig, jag är inte så mycket för att ta kort på landskap och allt sånt där. Jag tycker att det är roligare med kort där folk är med på, där jag är med på, typ ;) haha. Därför blev det inte så många.
 
Min farmor Maja och jag på båten
 
Från balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0