2013-10-28

Började halv nio imorse, men ändå har dagen vart såå lång. Tror lite att det har att göra med att vi har ställt om klockan.
  Idag då, jobbade till halv sju som vanligt på måndag. Hem och kastade i mig mat för klockan sju skulle vi ha klagomålsmöte nere i källaren med övriga hyresgäster. Vi blev åtta stycken, jätte tråkigt kan jag tycka. Tror ju att det är fler som har klagomål/synpunkter. Vi samlades som sagt för att diskutera varför vi inte tycker att hyran ska höjas. Jag fick i uppdrag att kolla upp några saker på min dator. Hehe, det är mest äldre som bor här och de har ingen dator, så jag tog på mig detta.
 
Haft ont från nacken idag vilket strålar upp i huvudet. Ringde naprapaten, ska dit nästa onsdag men kände att jag behöver komma tidigare. Fick tid imorgon klockan 15, sikken tur! 
 
För övrigt är jag trött på internetdejtningen. Bara sådär appropå ingenting.
Ja men nä tack och adjö för idag, natti natt :)
 

Kommentarer
Postat av: alexandra somero

Hoppas ni får eran vilja igenom om hyran!

2013-10-29 @ 13:58:12
URL: http://balja.blogg.se/
Postat av: Louise

hejar på er!

2013-10-30 @ 12:09:24
URL: http://lunalooney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0