"Varför är du så fin i håret?"

Idag på samlingen säger en 4 årig pojke till mig " varför är du så fin i håret?" Haha, klart man blir glad. Det enda jag hade var en dålig hårdag och valde att sätta upp det i en hästsvans och dra luggen bakåt och sätta fast den med hårnålar. Barn kan komma med så härliga grejer ibland! :)
 
På förmiddagen gick jag och två barn till kyrkan och lyssnade på en adventssaga. En kvinna berättade med dockor och sång hur Jesus kom till och varför vi firar jul. Jag tycker om sånna stunder, när man går iväg ensam med några barn, blir liksom lite egentid med bara de, kvalitetstid kallar jag det för! :)
 
Idag efter jobbet har jag diskat lite och satt upp två adventsljusstakar som jag köpte i Ullared.
 
Snart blir det träning med Sara. Jag har fortfarande riktig träningsvärk i lår och rumpa. När jag cykla till jobbet imorse sa jag "aj aj aj aj aj" för varje tramptag jag gjorde ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0