2013-11-24

Jag är visst verkligen trött efter besöket hos Ullared, som var förra helgen. Jag har skjutit upp sovandet till denna helg. Gick och la mig i fredags typ 22.30, vaknade halv åtta på lördagen och somna sedan om efter att ha läst min bok ett tag till 12.
 
Igår kväll umgicks jag med Sara, Johanna, Linda och småkottarna. Vi åt hämtmat och pratade en massa. Saras Neah gick och la sig vid halv nio tiden och Johannas Nellie var övertrött. Så prio ett var att Nellie skulle få bli nöjd, hon blev nöjd när Johanna satte på henne fleeceoverallen och vi var på väg hem. Haha, vi hade tänkt spela spel, det får vi ta en annan gång. Alla ska ju vara nöjda på tjejkvällen ;)
  Jag gick samtidigt som Johanna och Nellie, klockan var då tio. Jag var rätt trött och somna relativt fort när jag kom hem.
 
Idag låg jag och drog mig super länge i sängen. Vid tio ringde Eveline och sa att hon och Leonora var utanför mig om jag ville komma ner och träffa henne. Klädde på mig och borstade tänderna så fort jag kunde.  Utanför stod kusin och en liten bebis =) Hon var ledsen och ville sova, så vi gick, då somna hon.
 
Just nu håller jag på att städa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0