2013-11-10

För fyra veckor sedan laddade jag hem Appen ShapeUp, som ränkar kalorier. Än så länge tycker jag att det är roligt. Har miskat lite grann, jag tycker att det syns på magen och ryggfettet jag kunde greppa i början av sommaren är inte kvar. Nu blir det bara hud jag kan dra i, men inte mycket. Vägde mig idag och gått ner ca 2-2,5 kg på fyra veckor. Låter inte så mycket, men man kanske inte ska gå ner så fort heller? Vad vet jag. Jag känner mig nöjd och tänker jobba vidare påt :)
 
Igår, så hade jag en riktig slappar dag.
Vaknade halv 6, låg och drog i mig sängen och läste lite bok, somnade om till 9.15. Läste lite bok, la mig sedan på soffan till typ 14. Då jag gick till sängen och läste bok. Somna en stund, Vid halv fem gick jag upp och började diska och började sedan laga mat. Fredrik kom över efter jobbet och ville att jag skulle knäcka hans rygg. Han fick äta mat han med, vilket han uppskattade.
   Efter att jag ätit klart och Fredrik gått la jag mig och läste min bok. Vid elva släckte jag lampan och sov till halv åtta imorse :P
 
Fick lite dåligt samvete eftersom jag gjorde verkligen Noll igår. Sen så tänkte jag att jag har vart förkyld, kan vara bra att bara göra ingenting då? haha, Bara för att jag ska slippa ha dåligt samvete.
 
Väntar på att mamma ska hämta upp mig så ska vi åka och handla :)
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygg ny design på bloggen! :D

Svar: Haha tack, inte helt nöjd dock,. Men vafan jag är inget proffs på´t ;D
Josefine

2013-11-12 @ 12:03:48
URL: http://dioxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0