Söndagsångest

Har nu haft fyra dagar i rad och vilat upp mig på!
  Har gjort en massa saker:
  • Bakat bullar
  • Cyklat till gammelgården med mamma på nationaldagen
  • Solhäng med Sara, Neah och Mollsan
  • Åkt tåg
  • Spontanumgänge med Sandra Dahlin då hon också skulle ta tåget till Örebro i fredags
  • Umgåtts med Ina den fina
  • Ätit pizza
  • Ätit min första godispåse sen i november. Fick en rejäl sockerchock och insåg hur mycket gift det är i sånt godis när man får sådan chock och mår illa efter typ 7-8 godisbitar
  • Sovit
  • Vaknat av att Ina snarkar
  • Vaknat av att måsarna sjunger
  • Köpt mig en hatt !
  • Ätit tacos hos mamma och pappa
  • Spelat kort
  • Sov till halv tolv idag
  • Köpt nya dammsugarpåsar
  • Gjort korvstroganoff
  • Upptäckt att jag har en maaassa kart i min ena jordgubbsplanta och en jordgubbe är relativt stor och röd på halva sidan ;D
  • Åkt till Kungsör för Healing och energipåfyllnad och lite prat om mig :)
Hon berättade att det är bra för mig att skriva, så får se om jag lyssnar på hennes goda råd och börjar skriva. Antingen här eller i mitt block jag har :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0