Solresa planering

Jag har längtat tills jag och Emma skulle börja planera solsemestern tillsammans. Först hade jag vela åkt i april, men hon var tvungen att skjuta på det till en höstsemester. Nu visade det sig att hon inte kan åka. Blev såklart besviken. Nu har vi bestämt att jag, mamma, pappa, Fredrik och Maja ska åka istället. :) farfar ville inte följa med. Nu är jag inne i planering på att få hotellfrukost och strand. Och mamma du får inte planera riktigt själv, detta är först och främst min resa, eftersom det var jag som egentligen skulle åka och ni får inte planera hotell. För jag vill ha ett bra hotell! ;D Nya baciller har attackerat mig, kittlar i näsan hela tiden, rinnsnuva och nyser hela tiden. Lite jätte jobbigt att vara på jobbet då tycker jag. S. Nordlund kommer hit i helgen och umgås med mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0