Nedräkning

Två veckor och en dag. Jag längtar till min semester. Jag längtar tills att jag får sova utan att min hakuna matata väckarklockasignal ringer. Var hem till mamma och pappa igår. Mamma har hittat en plats på Puerto Rico som kommer att passa bra. Nu ska jag bara få godkännande för att få åka iväg från chefen. ;D FREDAG imorgon, denna vecka har vart så lång! Kan vara för att jag jobbat sent varje dag. Sent för mig är runt 16-17. Idag slutade jag tidigt. Tog ut en timmes komptid och fick vid 13.15. Jag har diskat och tvättat idag. Köpte en klänning på H&M. En gul sådan. Blev avundsjuk på Saras fina gula klänning och ville också ha en gul. Så det blev en gul annan klänning än den hon har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0