Information om senaste dagarna

Veckan har gått rätt fort ändå. Har inte alls hunnit med att slå på datorn och skriva på bloggen. Eller, haha iofs har jag nog hunnit om jag velat. Men jag har plöjt ca 13-14 timmar Skilda världar varje dag när jag kom hem från jobbet. Fick boxen måndags, så allt har jag haft att göra såhär efter dagarna. På fem dagar blev jag klar med alla avsnitten. Vi hade inte kvällsmötet i måndags som vi alltid har på måndag mellan 16.30-18.30, istället hade de lagt de två mötestimmarna i fredags kväll. 18-20. Sen fick man stanna kvar efter det frivilligt och bli bjuden på mat om man ville, gratis mat, självklart tänkte jag! Kommunen var även väääldigt generösa! Alla fick en varsin solstol och en ponchofilt. Tummen upp kan jag tycka :D Jag somna ganska fort jag kom hem på soffan och vakna vid 6.30 på lördagsmorgonen och fortsatte min sömn i sängen. Lördag: Sara och Johanna med sin kula till mage kom hit och vi spelade Canasta i fem timmar. Vi skildes åt vid sextiden för att äta på varsitt håll. Sedan möttes vi igen hos Clasps (Claesson och Asp) för att titta på film. Söndag: Sov halvtaskigt, med värk i ländryggen. jag klagar ännu en gång på att jag behöver ut och motionera för att stärka upp allt jag har i min kropp. Dumma dumma fot... Mamma och jag åkte till Åsby trädgård. Jag hittade ingenting jag ville ha. Åkte sedan till Ica maxi, och jag köpte saker till en kycklinggryta. Har ingen aning om det blir nå bra, jag har inget recept och har aldrig provat detta förut. Det blir spännande och se vad det kan bli av detta! Jag återkommer och berättar om jag spottade ut det eller om jag svalde det med god aptit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0