2013-06-30

Jag har slösat en massa pengar denna helg. Sophia kom och hälsade på. I fredags kväll. Vi åkte och köpte vattenmelon, jordgubbar och lite annat gott samt frukost tills igår. Gick sedan till Intermezzo och åt kebab. Jag somnade som vanligt på soffan till en film. På lördagen hade expressen och SMHI sagt att det skulle vara sol till ca 12/13 någon gång. Molnen kom tidigare än så. Men jag ville cykla ut till malmön, vilket vi gjorde. Soffi tog sig sitt första dopp, jag gjorde det inte. Åkte till Västerås och strosa runt på Erikslund också. Mest i väntan på att bion skulle börja. Scary Movie 5 var riktigt bra! Riktigt min humor! Sedan åkte vi hem och åkte till videobutiken. Jag ville se om de hade fått in filmen Mama, men den kommer inte förrän i augusti. Vi hyrde Hysteria istället. Filmen om hur den första vibratorn för kvinnor kom till. Lite små kul. Därefter åkte Soffan hem. Idag ska jag städa och lämna tillbaka filmen. Framåt kvällen ska jag och Sara ut i skogen för att se om min fot håller för en joggingtur. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag borde inte ha åkt hem på lördag!
För på söndag morgon när jag åkte hem från mig till jobbet så krockade jag. Så nu har jag ingen bil och kan inte komma mer till dig på ett tag.
Allt antagligen bara för att jag åkte tidigare från dig. CRAP!
Men tack för helgen iaf Loppan!

Svar: Ja du sa det! Men hur fan gick alltning? Med dig? Bilen på skroten? Hur och liksom hur!?
Josefine

2013-07-04 @ 16:04:51
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0