Säkrat plats till i hösten

Dagen idag har gått snabbt tycker jag nog allt. Har vart förvånats pigg och jag har mått riktigt bra. Min kollega sa till mig "chefen ville prata med dig" och jag blir såklart nervös och tror att jag gjort något dumt. När jag gick och prata med henne sa hon " Grattis, du har fått jobb". "Ja jag ska ju ner till trollsländan nästa vecka" sa jag. "Du har fått jobb i höst. Du ska få vara på Parkrinken och använda ditt teckenspråk." Då är det ett barn med särskilda behov som kommer behöva tecken som stöd och de ville ha mig där just på grund av min extra kompetens ;D väldigt roligt och så får jag vara kvar i Lärkans enhet som jag ville. Jätte skönt att veta var jag ska direkt efter semestern, då slipper jag fundera nå särskilt på det över semestern ^^ Jag har ett diskberg som jag borde ta itu med, får se om jag orkar. Finns ju en dag imorgon också att göra det på ;D haha. Idag har jag måndag, eftersom förskolan var stängd igår så känns det som att det är måndag idag. Vilken lycka det är när man inser att det faktiskt är tisdag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Woho, grattis till jobbet!

Svar: Tackar ;D
Josefine

2013-06-12 @ 17:08:54
URL: http://dioxa.blogg.se
Postat av: Anonym

Men va roligt för dig!! :) Grattis!

2013-06-20 @ 08:28:02
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0