Vi ordnade en babyshower

Igår vaknade jag tidigt och var sugen på en brakfrukost. Eller brak och brak, det blev en stadig frukost iaf :) Kände att jag ville visa en bild på min goda frukost, och eftersom jag inte hann göra det igår så berättar jag om den idag istället.
  Jag gjorde en Anna Skipper drink:
   ½ färsk mango
   1 apelsin
   I hennes recept stod det 1 banan, jag nöjde mig med en halv
   1 dl vatten
 
Dessutom köpte jag en ciabatta. Lite halv gott, inte så gott som jag brukar tycka att det är. Men helt okej ;)

Johanna ska snart ha barn och igår vid halv tolv kom Anna och Sara hit och så fixade vi i ordning inför hennes BS. Vi bjöd på matpaj och någon efterrätt som bestod av ugns varma och mjuka jordgubbar, kiwi och bananer med vit choklad över allt. Enligt mig så var det verkligen Inte gott! Men det tycker Johanna, hennes favorit. Så då fick hon den ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0