Ge mig semester

Jag längtar så in i norden efter min semester. Bara en och en halv vecka kvar!
 
Idag har jag fått vara på skogsbrynets förskola efter lunch. Därefter åkte jag hem och ännu en gång laddade hem Runkeeper till mobilen. Jag har blivit så förbannad att jag inte fattat hur man göra intervaller. Nu kom jag på det. Så jag drog ut i skogen och joggade lite smått. Jag känner dock av foten fortfarande, men det struntar jag i. Jag vill motionera!
 
Jag ska visst diska, och plocka upp. Klockan är snart kvart över åtta, hur sugen är jag på att göra det nu!? Inte ett dugg...

Kommentarer
Postat av: Louise

men titta! mellanslag! ;)

gud så skönt med semester. har du särskilda planer eller ska du bara ta det lugnt hemma? <3

2013-07-05 @ 09:17:24
URL: http://lunalooney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0