2013-07-24

Min dag har vart fullspäckad. Fullt på schemat. Fast inte. Skämta bara.
 
Vaknade, åt ett Anna Skipper bröd jag bakad igår, tog mig en 7 km lång promenad med stavarna. Gick Ullvirundan och hem till mina föräldrar. Satt där typ en halv timme. Gick sedan hem, duschade och åt mat. La mig sedan på sängen och sov typ två timmar. Det är väl helt underbart att kunna göra det hur som helst om man ändå inte har något annat planerat? :)
 
Och nu har jag precis diskat. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Film?
 
Här är brödet jag bakade igår. En massa olika saker i. Jag tog initiativet och vågade mig på att hälla i russen. Jag gillar´t! Limpan är rätt tung, vilket jag tycker är bra och då visar det att det är bra grejer i. Är det ett lätt bröd tycker jag att det mest är obra saker i.
Brödet är lätt att göra. Dock en massa olika sorters mjöl av olika slag, sen var det bara att bland ihop allt och in i ugnen i 100 minuter.
  Jag gillar faktiskt detta bröd! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ser ut som och påminner om det brödet jag tog med till skolan en gång :)

2013-07-25 @ 09:41:58
URL: http://dioxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0