2013-07-20

Min motivation till att ut och motionera idag var verkligen på topp, not... Sa först att jag skulle gå ut klockan 13.00. Men jag kollade avsnitt av 69 saker du vill veta om sex på tv3play, så jag sköt upp det till klockan 15 istället. Det var jätte tufft och jag stannade två ggr för att stretcha under banans gång. Något som triggade mig, fast det inte gick fort i spåret, var att jag skulle vara hemma efter 45 minuter. Jag var hemma igen efter 48 min. Plus att jag skulle få dricka en god proteindrink efter joggen ;)
 
Jag använder RunKeeper, där har jag gjort en intervall med 1,30 mintuter steady (luffsa) och 2,00 mintuter slow (gå) och så kör jag trean i skogen. Fifan vad långsamt det gick idag. Fast jag tycker att små uppförsbackarna är ganska roliga. Då trippar jag jättekort och ganska fort upp för. Det är ganska festligt kul ;)
 
Ikväll cyklar jag till mamma och pappa och äter tacos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0