Jag får ingen luft! Kan du ge mig mun mot mun metoden!

Lam raggninsreplik - Jag får ingen luft! Kan du ge mig mun mot mun metoden! Fick det nämnligen nyss på Pannkakan.
 
Finns egenligen ganska mycket kul på internetdejtiningsplatser. En gång var det en kille som skrev "förlåt om jag frågar. Men vad har hänt med din hand? Ser på dina andra bilder att du har din hand där, men vad har hänt?" hahaha det var bland det roligaste jag läst. Fast jag kan faktiskt
förstå honom, det ser faktiskt ut som att den är borta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! Hahaha! Det ser fasktiskt ut som att din hand är borta! XD
Och vadå Jossan? Det var väl snällt av den där killen att han kan ge dig mun mot mun metoden..? ;)

2013-01-20 @ 12:27:33
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0