Nu är det jul här i mitt hus

Idag har jag vart iväg till min kusin och haft bebismys. Leonora är nu en månad och hon är så pytteliten. Är ju relativt van med Neah som snart är 9 månader och försöka ställa om sig att man måste vara så rädd om nacken. Men det gick bra, och hon luktade gott även denna bebis ;D
 
När jag kom hem satte jag igång med julstök. Hållt på nu i X antal timmar, men nu är julen här. Julgran, julklappar, rött rött och rött är nu mitt hem prytt med. Dock så har jag en disk jag borde ta hand om. Men nu vill jag inte mer! Vill lägga mig och sova.
En vecka kvar sen har jag två veckors semester, och det ska bli så underbart skönt. Slippa ställa klockan och upp i ottan.
 
Detta pryder mitt bord i köket
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0