Huh?

Folk och de som försöker. Jag tycker detta bara är konstigt skrivet, kanske för att jag inte är så poetisk av mig? Varför skriver man såhär till folk man inte känner?  En kille från en dejtingsida:
 
"Oj så bedårande vacker.
 
Så vacker att man med dig vill vandra i höstlöven. Låta ett fallet löv ta fart i obestämd vind ,för att komma till ditt öra och viska: våren behöver ej väntas, ty du är så vacker. Eller så tar man med dig på en bilresa till Paris. In på Louvren och hör på viskningar och myller. Äter lamm och dricker rödvin på en halvsunkig bar till franska toner av ett slitet dragspel. Rör oss vidare i den kalla och mörka Paris-natten, ser snöflingor falla i skenet från vackra gatlyktor, en smekning om din midja. Hoppar på en båt, fryser, men kysser dig varm över Seine
 
Kan inte du bjuda på kaffe i kväll så tar vi en spontan fika. Jag har ingen bild här, men har du kik så kan du få se mig där:)"

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag dör. Ser mig själv som en poetiskt lagd person, men vafan? Det där..? Nä. Krystat och onaturligt!

2013-12-02 @ 22:20:07
URL: http://lunalooney.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha! Är med i en dejtingsida och en kille skrev precis exakt denna text till mig. Blev fundersam och googla texten som ledde mig till denna blogg. Dör av skratt xD

2013-12-24 @ 12:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0