2013-08-11

I morgon börjar jag jobba. 
 
Satte klockan på 8 imorse, snoozade i 50 minuter. Är ju lätt att göra det när man är ledig. Tanken var att jag skulle upp tidigt för att hinna bli trött i tid ikväll. Börjar klockan 7.00 imorgon. Skönt och inte skönt att komma tillbaka till vardagen. Pappa räknade ut att om 7 veckor åker vi utomlands. Inte långt kvar med andra ord!
 
Mamma och jag cyklade till gammelgården och tittade på hantverksdagen där idag. Hittade inget intressant. 
 Åkte hem och gjorde järpar. Sedan ner till mamma och pappa där Marie var för att klippa mor och mig. 
 
Har plockat och gjort fint i städskåpet. Har kört på "kasta in och stäng fort"-taktiken med det skåpet, men inte nu längre :) 
  Gjorde nyss dinkelplättar. Har ätit det förut, men nu var det inte gott, tror att jag råkade ha i för mycket salt. Bajs... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0