Välkommen Neah till världen och in i mitt liv! <3

Klockan 5 i torsdags morse såg jag smset som var skickat klockan 2 på natten:
"Nu har våran prinsessa kommit". Jag kunde inte sluta gråta. Hon är så fin den lilla människan.
  På väg till jobbet hade jag svårt att hålla tårarna borta.
 
Det känns som evigheter sen hon kom ut. Fast det har faktiskt bara gått 2,5 dagar. De har inte ens kommit hem från BB. Men tekniskt sätt, så har jag väntat i typ 35 veckor! SÅÅÅ, jag har väntat i  35 veckor och 2,5 dagar.
   Tiden går så långsamt och jag längtar tills Asp skickar och säger att jag får komma och hälsa på hemma hos dem! Jag sa till henne att hon får säga till när jag får komma och hälsa på, i risk för att jag kommer skicka och fråga och tjata varje dag ;) haha.
 
Här är den bilden jag fick natten till i torsdags. :)
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

men snutt så söt!

2013-04-08 @ 06:40:39
URL: http://dioxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0