Längtar

Denna vecka kommer nog bara säga Shuoop shuoop, och så kommer helgen. Idag har vi vart till ikea med jobbet för att starta upp massa nytt kul.
   Imorgon jobbar jag till halv sex. Så ska jag börja plocka lite ner i en väska. Torsdag åker jag till Västerås med Sara för att hämta min mobil och köper regnställ. Och så ska vi prova oss på att göra rotmos ;)
 
Och sååå kommer fredagen! Som jag har längtat. Då jag och mina örebroare åker till Mellerud och till Alexandra. På lördagen drar vi till Göteborg och Liseberg och efter det, mitt i natten till Örebrp och hänger där med mitt gäng. Kommer bli så underbart och så härligt att vi äntligen kan vara vi fem som det sällan blir att vi hinner med ! :) PUUUUUUUUUUUUUSS på det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0