Räknar veckorna

Inte långt kvar tills första juni! Då jag får min nyckel och kan börja flytta över saker till min lägenhet i Köping. Jag lääängtar så innerligt mycket! :D

När är det okej att börja packa egentligen? Det känns för tidigt att börja nu, men dock så är mina helger planerade redan, så vet inte när jag ska göra det liksom? Nästa helg kommer Palex till storstan. Helgen efter det fyller mamma år och ska fira henne, sen är det Ina som fyller och blir att fira henne.
  Helgen efter det är det grisfesten i köping och det ska jag självklart gå på! Sen är det tamefan första juni!!! :D Dock har jag ju hela junimånad på mig att flytta, men jag vill ju flytta saker redan då!!! :D

I fredags var det after work tillsammans med kollegorna, vi åt god mat hos en kollega sen utgång på Harry´s. Jag har glömt bort hur kul det är att bara dansa, shakea loss!

Igår och idag har jag inte gjort mycket alls. Igår var det tvätt och sex and the city som stod på mitt schema.
Idag städ och sex and the city ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0