Onödig dag

Alltså, själva dagen är inte onödig! Så skönt att få vara ledig.
  Bara att jag är onödig, jag har inte gjort nått idag! Jag håller iofs på att tvätta, så det är iaf något! Jag hade ju kunnat städa, men det har jag faktiskt gjort! Trodde jag skulle få lite besök i förrgår, så då städade jag! Sen blev det inte så. Men då kunde jag ju säga "men jag har ju städat iaf!" Så det var ju litet plus iaf. Sen har jag inte lusten alls att packa. Jag har inte lust med någonting.

Jag vill bara att tiden ska gå fortare, jag vill flytta!

Btw, köpte jag en hårinpackningsburk hos frissan i tisdags, för 340 kr!!! Kanske är värt, mitt hår har vart en katastrof nu ett tag. Trasselhuvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0