Förskolans dag

Förskolans dag idag, och vi firade detta med att vi åt marängswiss klockan 9 imorse på jobbet, hade ringdans, ansiktsmålning och blåse såpbubblor.

Jag älskar sommarvärmen som har dragit över här! Vi är ute hela tiden och jag tycker det är så jävla underbart! Vi äter ute också! Lite krånligare, lite mysigare, lite godare!

Denna helg blir det att hoppa lite fram och tillbaka. Imorgon är det fest här i Örebro hemma hos Ina som fyllt år.
  På lördag drar jag hem till Köping och festar där på köpingsfesten. Sen hem hit på söndag igen.

Nästa fredag ska jag börja flytta! Då har jag fått nyckeln, så jag ska ta och börja packa mer idag, snart! ;)


Jag är en kanin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0