Städning pågår

Oj oj, jag är en riktig slarvig en och en lat en! Min lägenhet är ett bombnedslag. Därför håller jag på att städa. Ska snart ner och tvätta också. Vill tvätta upp alla mina Ullaredskläder. De luktar ju så mycket, så därför känner jag att jag vill tvätta kläderna innan jag använder dem. Tänkte att jag ska ta kort på allt jag köpt och lägga ut här, men eftersom det har vart så stökigt här så har jag väntat med det:P

Igår var jag till Louise som bjöd på barnkalas :) De blev varmkorv, massa fika, popcorn och fiskedamm! ;) Mysigt värre. hihi

Och i fredags var jag på after work hos min kollega och tillsammans med nästan alla på jobbet. Vi börja diskutera spöken på jobbet. Det är något skumt med en cykel som står utanför huset. Så fort vi tar bort cykeln, flyttar på den, så är den tillbaka på samma plats (där vi inte vill ha den). Så det är någon på natten som ställer dit den! Skit skumt.
   Så i onsdags, flytta jag bort cykeln lite längre bort. Då står det en ny cykel där nästa morgon! 
   Det finns olika teorier om detta.
- Att det är en avliden person som vill berätta att jag dog här i närheten på min cykel.
-En dement person som har gått på den skolan som barn (förskolan jag jobbar på är en gammal skola), och det var ett cykelställ där förut. Men är borttaget efter att de byggde om. Men då kan man ju undra, vem släpper ut en dement person ut mitt i natten?

Då kom vi överrens om att vi ska övernatta på jobbet! Stå och kika ut genom fönstert på natten och bara vänta. Ooo läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0