Rullirolldojjor

Idag på jobbet kom de från nå skoföretag och sålde skor. Inpulsshopping för min del. Beställde ett par sånna inneskor som är som en båt, rulldojjer liksom. Kändes väldigt sköna! Dock inte så skönt i plånboken kanske, 995 kosta de. Men jag ska försöka sluta vara dumsnål, de kommer säkert hjälpa och hålla min kropp längre! :)

Haft APT (arbets plats träff) idag. Kom ifrån runt 19. Så blev sent ikväll, men det behövdes.

Jag skulle behöva äta, men är inte sugen på något! Och inte orkar jag laga mat heller.
-"Oj då, stackars dig. Du orkar inte laga mat! Nä sluta var sån i-landsmänniska!" tänker jag lite för mig själv. Mycket i-landsproblem man har :(
  Appropå det liksom, jag skulle gärna vilja vara fadder och skänka pengar. Bara det att jag litar inte på de organisationerna. Jag tror ju att om jag skänker 100 kr så går 5 kr till de behövande och 95 till fonden liksom... Synd...


Kommentarer
Postat av: Louise

härliga skor! :)

jag har heller inte orkat laga mat, eller varit sugen på nåt, på hela veckan! så du är inte ensam, och det är ok att vara så! att du äter fast du inte är sugen hjälper ingen fattig. faktiskt.. och ang organisationsfusk och fonder och grejer... nej, jag tror heller inte på't. :/ det är himla tråkigt. det borde gå oavkortat till de som behöver.

2012-03-22 @ 07:25:21
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0