Mot Köping!:D

Igår ringde de från jobbet jag sökt i Köping och sa att jag fick det! :) Mamma berätta att det är 16 platser som ska sättas in, men att de har inte fått ihop tillräckligt. Inte tillräckligt många bra, hihi och jag är en av de som är bra! :D Känns lite skönt att de inte tar in vem som helst. Som på bemmaningsföretaget jag jobbade för förut. De tog in vem som helst. Jag som jobbade och tyckte det var roligt. Tog ansvar och gjorde allt annat som ordinarie personal gjorde och de som bara satt i soffan och tittade på när barnen lekte. Ändå fick vi samma lön. Det tycker inte jag är rättvist.
  Nu kommer det nog kännas betydligt mer rättvist! :)
  Och alla ska gå ICDP-utbildningen. Känns mycket seriöst. Såå nu är det bara lägenheten som fattas! :D:D

Efter jobbet gick jag och Louise ut på en promenad. Väl hemma åt jag mat och orkade verkligen inte packa en köpingsväska. Så jag bestämde mig för att göra en "Sophia" - gå upp tidigare och packa då.
  Det var ju inga bekymmer med det. Jag vakna klockan 6 pga vårfåglarna. Inte fullt så mysigt.. :/ Har ju sovmorgon och börjar kl 9.30 :(

Ha en bra dag i vårsolen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0