Fortsatt på "dumma mage"

Har vart hemma sen i tisdags, pga dum mage.
  Fredrik kom hit och fixade mitt norton som gått ut. Vi åkte in till akuten och fick vänta i 7 timmar innan vi slutligen fick åka hem. De rönta mig och sa att jag var förstoppad. Mindre kul. Fick lavemang.
   Läste någonstans att om man kan få väldiga magsmärtor om man går med det förlänge. Och det måste jag då ha gjort.
   Jag misstänker att det är all den pasta jag ätit som har gjort detta. Nu blir det verkligen att dra ner på/utesluta pasta. Vill verkligen inte ha detta tillbaka. Det har vart skit.

Idag är det lördag och peppar peppar, jag mår bra. Har gått och sjöngt för mig själv, kanske ett tecken på att jag mår bättre?

Jag har adressändrat nu också, skickade in papprerna till den nya lägenheten igår. Så nu är den min från den 1/6. :)

Ska snart ta mig till affären :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0