Dumma mage

I fredags efter jobbet åkte jag till Köping. Tittade på en lägenhet, men den passade mig inte alls. 
  Jag har ju fått en känsla för en viss lägenhet som jag verkligen hoppas på är fin! Har dock inte sett någon planlösning eller bilder på den, men jag har iaf en känsla!

Lördagen började inte alls bra. Gick upp klockan 4 och kissa, kände att jag hade ont i magen. Sen slumra jag bara till och från fram till typ 8 då jag gick upp.
  Fick massage hos Anna, sen hem och hade verkligen jätte jätte ont! Ringe 1177 och fråga vad det kunde vara. De trodde att det kunde vara förstoppning. Lite konstigt tycker jag eftersom jag inte har några problem med det där alls.
  På apoteket frågade de mamma (hon fick åka och handla) om jag drack mycket vatten, och det gör jag ju dock inte. Så hela min lördag låg jag och hade såå ont. Värdelös dag..

Idag däremot har magen vart mycket bättre. Lite knas bara.
  Träffade Emma och kusin Eveline. Käkade kebab, åkte och tvätta Emmas bil. Eller Emma tvätta, vi tittade på. Sen åkte vi till faster och farbror och satt på deras altan i solen :K

På tåget hem satte jag mig bredvid ett barn på kanske 7 år. Han satt och tittade på Nalle Puh, och jag hade så svårt att hålla ögonen därifrån, så jag frågade om jag fick titta med honom. Så snällt barn. Han t.o.m vred skärmen så att jag skulle kunna se bättre :)

Väl hemma, gick jag till baronens kiosk och köpte de gröna Pringles. Jag tycker ju faktiskt inte att de är speciellt goda. Men kryddan är ju god! Så hur gör Josefine då?
- Hon slickar bort kryddan och slänger chipset! Då får jag det godaste! ;) perfekt enligt mig.
 Har rensat lite i garderoben, som jag ska ge bort till Myrorna.

Dumt att min mage är så dum. Fick ju bara en dags helg, :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0