Aj aj aj!

Dagen började med att jag åkte och fick en hemskt ond massage. Jag har ju sånna jävla problem med stätesmusklerna så det strålar ju ner i benen. Och hon tröck på dem idag. Det gjorde så jävla ont, så ont att jag börja gråta. På riktigt alltså, börja gråta! :S Hon berätta även att stress och sånt sätter sig där nere på kvinnor. Så hon satte väl igång mina känslor så jag blev bara ledsen :P Bläää på ont!

Vid halv tre åt jag en god lunch tillsammans med Sara och Sandra på Café latte för att planera Ullaredsresan på fredag. Vi ska ha en stor godispåse med oss och moffa i bilen ner! ^^
Efter det så drog jag till Åsa och hälsa på henne, var väldigt längesen. Var kul att få prata av sig och få nytt skvaller :)

Imorgon är det dop för mina kusinbarn. De ska ha dubbeldop. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

nej, de är mina egna :) inte riktiga tåspetsskor, men det är riktiga balettskor!

2012-03-04 @ 17:53:38
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0