Toppenhelg!

I fredags kom Sara, Johanna och Anna hit och vi hade trerätters med twilightmaraton.
Dock orkade vi bara se två filmer. Längtar tills vi ser fortsättningen!
 
Lördag förmiddag kom Anna B och Louise hit och umgicks med mig! :D De fick smaka på Köpingskebab, vi drack lite vin (utom Anna) och åkte till power meet i Västerås. Det det var mindre kul. Vi gick och gick och gick i princip vilse. Jag köpte en langos för första gången. Det var inte speciellt gott. Smakade inget.
   Hemma vid sådär runt halv elva tände vi grillen och åt hamburgare! ;)
   Sen var vi tvugna att åka tillbaka till Västerås och hämta Annas jättefulla lillebror.
   Somna runt två halv 3.
 
Söndag, helt trött och borta, pallra jag mig iväg till Sara för att hämta Molly (hunden). Var hundvakt tills idag måndag.
   Sov lite halv taskigt inatt, vakna flera ggr och var rädd för att hon skulle kissa i sängen. Men det gick bra! Vid 6tiden gick vi ut och kissa, hon trotsa dock lite, bara för att jag skulle få kunna slappna av sen ;)
    Runt sådär halv ett tiden, var hon nog uttråkad. Jag låg i soffan och  hon bara tittade på mig. Antingen var hon uttråkad eller så ville hon såå gärna komma upp i soffan. Vi tog iaf en promenad till farmor Maja, där fick hon gå lös och jag käka jordgubbar.
 
Nu är hon hos sin farmor och farfar och jag ska ut och motionera med mamma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0