Städdags

Jag har städlust! Det hör liksom inte till vanligheten. Kanske har att göra med att jag vill få bort allt juligt? Eller kanske har det att göra med att jag snart åker till Teneriffa och därför håller på att tvätta? Nått knas är det iaf, dock har jag inte kommit så långt. Håller på att skrubba badkaret just nu. Eller inte just nu kanske, för nu skriver jag ju bloggen. Men nästan typ just nu ;P

Igår kväll var jag hembjuden till Soffi (och Andreas, fast han bor ju inte där. Men nu är han där och lagade mat till mig, så därfår får det blir "och Andreas") på lasange.  Såå gott som det var. Goda grönsaker, god mat, rolig film, skön soffa, trevliga människor. Det är ju livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0