Lördag

Igår kväll tittade jag och Soffi på en skräckis jag fick i julklapp. Var inte sådär superläskig, men jag valde att sova med lampan tänd iaf. Tanken var att jag skulle vakna mitt i natten, se lampan lysa och släcka den för att spara på energi. Fast jag valde tydligen att sova hela natten och vakna vid 9 och släckte lampan då. Lite onödigt kanske :P

Idag åt jag frukost vid typ halv elva. Precis efter skickar Sophia och tycker vi ska luncha på stan. Inte speciellt hungrig, gjorde jag mig i ordning, satte på mig mina nya walkingskor för vi skulle gå till stan. När jag mötte henne tycker hon att vi ska ta bussen istället.
 Vi åt på Gröna Grodan, gick sedan mot stan, där jag köpte mig en ny mascara, och sen in på Bananamoon och köpte en film.
  Jag har fått för mig att jag vill ha barnprogramet Från A till Ö. Älskade det som barn och vill uppleva minnen igen. Fanns dock inte inne på Bananamoon, men finns på CDon.com för 249. Tyckte jag var lite dyrt för programet, men får nog kosta på mig det sen. Det är ju bara att klicka lite där, trycka lite där och vips så har man beställt en film. Låter ju inte så farligt.

Nu på kvällen stekte jag pannkaka. Igår var jag sugen på tacopaj, men sen på stan upptäckte jag att jag var sugen på pannkaka. När jag väl ätit upp pannakorna upptäckte jag att jag nog visste var sugen på tacopaj.  Synd då att det är sent och att jag var mätt. Så jag får nog ta mig till affären imorgon istället och äta den på kvällen ;)

Btw, jag har fått en ny tjänst. Nu jobbar jag istället som resurs. På samma ställe som förut, men en nytt uppdrag. Spännande! :)

-God helg

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du i samma inlägg pratar om mig som både soffi och sophia. haha. :p

tack för fredag kväll och lördags dagen iaf. ^^

2012-01-23 @ 20:30:59
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0