Konstigt det där med nyår

Tack för ett bra nyår! Sara, Johanna och Madde gjorde ett jätte bra jobb med dukning, servering, dricka, allt var jätte bra gjort! :)

Jag tycker att det är konstigt, och jag är säker på att jag inte är ensam. Dessutom blir det så varje år, även i år.
"Ja nu måste jag ta tag i träningen ordentligt. Nu ska jag klara detta." Var eviga år. Men detta år så tänker jag även lite annorlunda. Eftersom det kommer ske förändrigar framöver, så vill jag ta tag i mig själv och träningen ordentligt också. Hehe, vi får väl se hur det går med det ;). Jag har ju kunnat träna, dock så finns det (som alltid) borförklaringar till varför man inte gör det.
-min förkylning
-trötthet
-lathet
-mina skor gör så jag får ont i tån.
Just därför, ska jag in på en eccos butik imorgon och be om hjälp för vanliga walkingskor. Eftersom jag har löparskor så blir det fel med rullningen och grejer (berätta tjejen jag får massage av) så då blir det lätt att tån domnar bort. Löparskon är med platta, och walkingskorna är med runda. Så det inte blir sådär platt och på så vis skönare för fötterna. Så det ska jag inskaffa, då har jag väl inget att klaga på? :P

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0