Hemma igen

Jag har vart på teneriffa. Jag skrev inte ut det, pga, min mamma sa att jag inte skulle skriva det för man vet aldrig med folk. De kanske letar upp var jag bor och gör inbrott.. Men jag har vart på semester och blivit lite brun :)

Så jävla ovärt, jag hade ställt kl på 05,15 för att snooza i 45 min. Kl 6 går jag upp, rostar mackor, går på toa, hämtar mobilen och tittar på den. Där står det att klockan är 4. Då inser jag efter att ha kollat omkring på alla klockor i lägenheten, plus texttv, att jag har ställt om radioklockan på någon vänster... Jag gick upp kl fyra!!! :O inte okej..

Har en bra dag på jobbet. Fick ett erbjudande på jobb, kvar på samma plats, men annan tjänst. Men allt är inte klart än.

Snart ska jag iväg och äta en bit mat med mina kollegor och så ska vi prata jobb, alltså planera ting :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fan vilken miss!! :P

2012-01-21 @ 18:34:26
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0