Okej, jag suger!

Jag suger. Jag orkar inte blogga! Plus att jag glömmer bort det typ hela tiden. Och dessutom så gör jag ju samma sak hela tiden. Kul liv :S

I veckan så pratade jag och min kollega om pyssel och skapande. Det satte ju griller i hjärnan på mig. Nu har jag kommit på saker jag vill göra. Skapa eget. Så idag, så åker jag, Fis och Felix till Marieberg för IKEA och panduro. Här ska inhandlas pysselsaker. Jag har tänkt att börja enkelt, dekorera mina blockljus. Jag vet nog på ett ungefär hur de ska se ut. Tur att Louise jobbar ibland på Panduro så hon kan hjälpa mig :)

Hihihi i mitt huvud så ser allt jättebra ut som jag "har gjort", alltså som jag tänkt att jag ska göra. Men i mitt huvuud är de ju klara och jätte fina. Tänk vad duktig jag är på att pyssla! 
...Tänk om det bara blir skit :O

När jag ska sy det jag tänkt att sy så får jag nog ta hjälp av farmor Maja. Vågar mig nog inte på att göra det själv :)

Fan också, jag måste gå till resecentrum för att ta bussen där till marieberg... Det är ju kallt ute. Bussarna går inte så som jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0