Mitt arrangemang

Nu, på lördags kvällen, satte jag mig och gjorde klart det sista ljuset. Den med spets. Dessvärre blev jag inte supernöjd. Hade en annan bild i huvudet. Ville ha en smalare spets. Vek jag den så såg det konstigt ut. Men aja, det får funka!
   Jag har använt Ikeas ljusstakar som jag vänt på. Fick dem utav min kusin och Emma i inflyttningspresent. Såg på någon blogg att de hade cocktailglas som de vänt på, så jag gjorde min egen variant, eftersom jag inte har sådana glas.
   Och i botten har jag Ikeas 5krs blommor - "snärtig", som jag klippt bort stjälken på. Helt okej fint :)

Lördag idag alltså, vakna tidigt. Små städat lite, tagit en promanad i kylan, blev super sugen på choklad. Orkade inte ta mig ut till affären (detta var efter min promenad). Istället så gjorde jag chokladbollesmet. Gjorde alltså inte bollar utav det, åt det direkt ur skålen med sked ;)
  Tittade på en Disneyfilm - How to train your dragon. Bra och spännande film!

-God Lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0