Jag har ju fyllt år

Jag fyllde år den 16e. JAG HAR JU INTE ORKAT BLOGGA! Åh vad jag är dålig. Jag har verkligen inte orkat. Sen blev jag sjuk på det liksom. (jag är ganska duktig på att komma med bortförklaringar:S)
Eftersom jag bjöd hem mina Örebrotjejer så måste jag ju visa i bilder vad vi åt. Trerätters dessutom!


Skagentoast

En viss Sopfan från uppåt i landet, därav namnet lappfan, gillar inte klet. Torr räkmaka till henne

Potatismos, pannbiffar, brunsås och lingonsylt på planka!

Hemmagjort jordgubbsglass med hackad marabou-choklad på toppen


Kommentarer
Postat av: Louise

Åååååh det var så gudomligt supermegajättegott! :D <3

2012-02-29 @ 11:43:21
URL: http://lunalooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0