Dekorerat ljus

Mitt allra första hemmapyssel - att dekorera blockljus. Kunde bara dekorera två av de tre ljusen pga Panduro inte hade det jag ville ha. Svart spets. Jag köpte gröna pärlor också, men de fick jag inte in någonstans. Platsa liksom inte, denna gång!

Hjärtat var inte alls så lätt som jag trodde det skulle vara att göra. Lindade ju tråden runt och det var svårt att ont i fingrarna att få till. 
   För att vara mitt allra första pyssel tycker jag att det blev okej!

Varför ligger det stenar på bordet? Det ska ligga runt ljusen i ljusstakarna, men de är på tork nu. Så de får ligga sådär tillsvidare :)



Kommentarer
Postat av: alexandra

Nice! :D

2012-02-06 @ 19:49:04
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0