Sista semesterdagen

Idag är det sista semesterdagen, på måndag börjar jag mitt nya jobb! :D
  Fast det var faktiskt inte därför jag tänkte blogga, tänkte berätta om äventyret till Örebro.
 
Åkte dit på onsdag eftermiddagen. Åkte hem till Ina för att lämna väskan och ta en cider. Åkte in till stan och käka en måltid på Olles samt en öl. Därefter mötte vi upp Sandra och gick till Strömpis för att kolla på Özz Nujen och hans stand up. Väldigt mycket sexskämt, men en del skämt rynkade jag näsan åt. Det var verkligen inte skoj. Han gjorde liksom narr av folk i publiken, vilket jag inte tycker är så roligt, (alltid). Skämt om att det bästa typ paybacken mot en tjej är:
  att gå ut på resturang, se till att hon fått i sig sömnmedel och laxeringsmedel och håller på att somna samtidigt som hon skulle behöva gå iväg på toa. Vart är det roliga? Tydligen skulle hon se ganska rolig ut. Jag tror att inte att man skulle få vara kvar i det förhållandet efter det.
    Efteråt så körde vi på dansgolvet, någon drink. När folket började rulla in drog vi hem. Hade ju vart där ett tag ;P
 
Torsdag - Gick vi till konsum och köpte färsk bröd till frukost. Drog en shoppingrunda och jag köpte en ny ögonskugga (fast det egentligen är en rouge, fast det kommer aldrig att hända att jag anväder den till det).
 
Vid 16 åkte jag hem. Väl hemma åt jag mat och somna sen på soffan. Vid 20 ungefär kom Sara och behövde prata av sig. Vi satt och snacka rätt länge, om olika saker. :)
 
Idag då? Vettefan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0