Nytt jobb

Började mitt nya jobb förra veckan, har bara vart på ett ställe än. För i mitt jobb så hoppar jag runt mellan olika förskolor och vikarierar eller är extra resurs och stöd i gruppen, om det är så att det är väldigt friskt ute bland personalen på förskolorna. Men imorgon ska jag på ett nytt ställe, nervöst såklart. Man blir snabbt bekväm på ett ställe, fast jag inte alls känner alla barnen och minns vad all personal heter. Det ska bli spännande att komma till fler förskolor och lära känna fler! :)
 
Idag slutade jag klockan halv fem, åkte till stan och köpte lite små saker. Sen så var klockan bara kvar över 5, och jag fick känslan "och nu då? vad ska jag göra nu?", inte någon njutning att känna att jag är pigg och ville göra något.
   Fast det var visst någon upphöjning på dagen just där, för nu börjar jag bli mer och mer trött :p Inte socker- eller koffeinkick vill jag bara tillägga! :P
 
Jag hoppas det mesta av min förkylning är borta imorgon, för då ska jag börja ta upp springningen igen. Har inte vart ute på snart två veckor pga förkylning :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina pjux och bra box! ^^

2012-08-29 @ 09:16:53
URL: http://idasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0