Fyra års kalas

Jobbade idag, blev inte inringd, och då ska jag åka ner till en förskola för att bli skickad vidare, om någon ringer dit och behöver ha hjälp. Men det var ingen som ringde så jag fick stanna kvar där hela dagen.
 
Klockan fem åkte jag och mamma hem till mitt kusinbarn som fyller fyra idag. Fick en massa ätbarn. Först grillkrov, sen fikabröd i form av Majas chokladgifflar, morotskaka och chokladrutor samt tårta. Gofika om något! ;)
 
När jag kom hem, ca kvar över åtta, så kände jag fan att jag måste ta tag i disken. Ett berg och det är inge roligt att vakna till och se detta berg, så bara att ta och börja diska. Lite kvar nu bara! ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0