Var är mina badlakan?

Har en rensa och tvätt dag. Tänkte sätta in städa också, men det skiter jag i, för jag har inte städat ett skit. Kommer nog inte göra det heller.
  Jag har tappat bort tre badlakan! Hur är det möjligt. Jag skulle hänga in tvätten (hehe jag har inte lagt in det efter jag tvätta sist, för två veckor sen) och tre stycken, olika färger är borta! Med vidare eftertanke kanske det är fyra? Var fan är dom? :( Jag vill ju ha samma färg på handdukar och badlakan i badrummet, men det går ju inte för de är ju borta!? Jag blir ledsen på sånt där. Men jag måste ju ha lagt dom på nått smart ställe som jag inte sen kommer ihåg. Jag ska ringa till FinFast imorgon och fråga om det kan vara så att jag glömt bort dem i tvättrummet. Fast det tror jag ju inte, brukar alltid kolla en extra runda innan jag går... 
 
Negativ söndag det blev helt plötsligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0