Nu mobil

Efter att sista inlägget så har jag vart iväg, åkte dagen efter faktiskt, till västerås och köpte den telefonen jag blivit betuttad i. Så nu har jag haft den i några dagar och är inte riktigt helt med på den. Fick faktiskt lite hjälp med den igår av en person, för jag kan ju faktiskt inte, är helt oteknisk! Men nu fattar jag faktiskt lite mer. Tack för det! :)

Denna vecka har det vart jobb. Studiedag i tisdags. Det var föreläsningar + sitta på möte efteråt och prata om barnen.
Igår var jag iväg och tittade på en film med denna person och jag är förvånad själv, jag åkte hem vid elva cirka och jag somnade inte under filmen! Plus till mig. hehe.

Denna fredagskväll håller jag på att tvätta. Så måste ner snart och hämta tvätten, lite osmart att tvätta en fredagskväll kanske. Men ändå lite skönt, då har jag hela helgen på mig att göra andra saker:)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är denna person som du inte väljer att nämna vid namn?! ;P

Du kommer vänja dig vid telefonen ganska snart, welcome in da club! :D

2012-04-15 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0