Nervösa jag

Sånt här blir jag så nervös på!


Jag sa ju upp lägenheten den sista mars, då borde det ju vara att jag ska få flytta tre månader efter, alltså den sista juni. Jag har skickat mail till dem med ämnet "svara gärna snarast, pga jag blir lite nervös". Tänkte att om jag skriver så i ämnet så bör de ju läsa de typ ganska först. Onödigt att skriva det i slutet av mailet eftersom det ser de ju ändå inte förrän de öppnar mailet.

Ska jag kunna sova med detta i vetenskap? Jag gillar inte sånt här, jag blir så himla nervös och när klockan är såhär mycket får man ju inte tag på dem heller!

Dumma!

Nu ska jag äta mat sen över till Soffipropp och spela Cluedo med henne och Andreas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0