Slömos

Slutade kl fyra, men stannade kvar och gjorde planering. Det tar verkligen tid allt :S jag klippte, klistra, laminera och klippte igen. Så nu har nästan alla barn nya kort på sig till samlingen. Man kan ju tycka "det borde ju inte ha tagit så lång tid" och nej. Det tycker nog inte jag heller. Så var det så att skrivarn krånglade ju..

Gick till jobbet imorse, i regnet. Tänkte "it´s raining men", hände det? Nää, inga män regna ner på mig. Inte helt okej att det finns en låt som går så, så händer det liksom inte. För allt man hör måste man väl tro på? Om någon säger till mig:
- Titta vilken färg har solen?
- Gul, svarar jag
Skulle personen säga:
- Nä den är ju svart!
Då måste jag ju tro på det. För allt andra säger tror jag på!

Haha ;p Nu är jag slö. Slömos helt enkelt. Sådär slö, gosigt. Som ett mos. Äppelmos. På havregrynsgröt. Med mjölk. Det är inte helt äckligt!

Nu är resan till Teneriffa bokad och betald! :) och ja jag fick semester, så jag rymmer inte från jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fan vad nice att åka utomlands då! :D

2011-09-13 @ 07:01:59
URL: http://dioxa.bog..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0