Så onödigt!!

Gårdagen gick bra. Satt max 15 min på åtta timmar. Mina ben hade kramp när jag klev ur bilen utanför mig. Och inte nog med det så hade sara sin mobil i handen och det visste inte jag. Så jag krama om henne och kom åt hennes telefon med armbågen så den åker rätt ner i asfalten. Så jäääävla onödigt!!! Liksom varför? Hela hennes display sprack ju och det lossna glasflisor från den. Kul? Nej inte ett dugg.
   Jag skicka och sa att jag vill vara med och betala en del på den eftersom jag var delaktig och hade sönder den, även om det inte var med flit så tycker jag att man ställer upp och ger en slant om man orsakat att nåns saker går sönder. Touchen fungerar ju, men det är ju inge kul alls att det är massa sprickor i den!! :/ Så feting med onödigt...

Idag ska/måste jag plocka med saker här hemma. T.ex. jag har ju inte packat upp alla mina GeKåspåsar än!! Varje helg har det varit något som gjort att jag inte hunnit. I veckorna orkar jag inte. Då vill jag inte hålla på med städ osv.
   Framåt kvällen åker jag till Ina och tar en promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0