Jag ute en fredagskväll!?

Igår direkt efter jobbet fick jag massage av en tjej som brukar vikariera hos oss. Hon är utbildad massör så nu ger hon massage till personalen på kristina på fredageftermiddagar för 200 kr :) 
   Sen hem och duscha och sminka mig. Sen iväg till Louise och jag blev glatt överraskad när jag såg att Anna också var där :) Jag drack en öl sen drog vi till Ivy. Tog en drink och gick till Pitchers sen. Fisen ville in på strumpis så det var bara att lyda. ;)
  Vi shakeade (gillar bladningen med svenska och engelska där^^) rumpa och kollade på folk. Jag var hemma till typ ett :)


Louise på Pitchers


Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA att det där blev den enda bilden igår, och YAAAY du var ute till ett! :D Framsteg! ^__^

2011-09-24 @ 16:17:50
URL: http://lunalooney.blogg.se/
Postat av: alexandra

Inte illa pinkat jossan, nästa gång är det två som gäller ;P

2011-09-24 @ 20:12:33
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0