Energiklutt

Igår var jag hem till Louise på inflyttningsfest nummer 2! Trevligt folk och jag fick använda tsp, extra kul ;) Gick ut för andra gången här i Öre sen jag flytta hit. Igår blev det Satin vi gick till.

Hade huvudvärk när jag vakna imorse. Gick över till katterna (jag var kattvakt till Soffis katter denna helg) och gav de mat. Lånade Anastasia av henne som jag satte mig och tittade på. Åt frukost och försökte bara bli som folk igen. En ipren och nån halvtimme senare var jag lite bättre.
  Vid tre åkte jag iväg till affären för att köpa bakgrejer. Kunde inte bestämma mig om jag ville baka bullar eller bröd. Så det blev båda!





Satte min knytnäve bredvid denna bulle bara för att ni ska se hur jäkla stor den bullen är!
(Det bruna läskiga runt bullarna, är säkert som ni förstår, pärlsockret som hamna bredvid och smält i ugnen)

Bröd, måste vara övertydlig för er som inte fattar det ;)


Människa

Jag har fortfarande energi kvar fast jag hållt på med bullar sen kl fyra.. Nu då? Vad ska jag hitta på nu då?

Mamma ringde igår och sa att hon och pappa vill åka till Teneriffa i januari och fråga om jag ville följa med. Så imorgon ska jag fråga min chef om jag får ta ledigt en vecka i januari för att åka och bli brun! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaag dåå! Varför är inte jag medbjuden!????

2011-09-11 @ 19:36:02
URL: http://aspsara.blogg.se/
Postat av: alexandra

Människa var väl lite att ta i?! ;P

2011-09-13 @ 07:01:12
URL: http://dioxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0